Storstädning

Idag har jag ägnat hela dagen åt att städa.
Jag har dammat i så gott som varje liten vrå i lägenheten.
Förutom golven...jag orkade verkligen inte röra mig nå mer, så det får Timmey ta i morrn. Hoppas jag.
Men man blir iaf himla nöjd med resultatet när man är färdig.
Byter plats på prylarna, byter lite dukar så blir det som ett nytt ställe.
Så fint :)
Tommie hämtade även påskris idag, så nu är fjädrarna och äggen på.
Mycket mer än så blir det inte. Känns ganska onödigt att slita fram massa kycklingar och påsk-kärringar för en vecka bara...

I kväll har det självklart blivit melodifestival för hela slanten!
Charlotte Perrelli vann ganska väntat. Hon kan säkert komma en bra bit på vägen.
Jag hejade personligen på Rongedal.

Nu har jag stor lust att ta en promenad. Få lite friskluft. Men det är lite för sent för det.
Vågar inte gå ut vid denna tidpunkt. Då kommer väl mp3-mannen och rapar mig.

I morrn fortsätter helgen med en härlig tvättid =/

Go kväll!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0