23 år idag =)

Jaha...då var man ett år äldre igen.
Men det blir lite trökigare för varje år tyvärr.
Mindre presenter, mindre besökande... Inget storkalas i år inte.

Mitt på dagen kom Mamma och Amanda, och Pappa, Helen och Farmor.
Fikade och pratade lite.
Pappa fick tillbaka körkortet igår btw...kulkul =)

Sen åkte jag o Tommie på donken för att få oss lite mat.

Senare på eftermiddan kom hela Tommies familj.
Lasse, Elin, Chrille, Danne, Tessa, Beckis, Tim och Erika.
Länsade alla tårtfaten som vanligt :P Bra re!

Och Jennie träffade jag en snabbis också.

Presenterna jag fått under dagen är:
Diskmaskin (yesyesyes va skönt)
Pengar
Godis
Smörgåstårta (Mest god)
Presentkort på Åhlens
Sängkläder
Ljus och Servetter
Massor med olika badgrejer
Blommor

Ungefär så...
Har några presenter kvar från vissa här och där som jag får sen.
Det ser jag fram emot :)

Dagen har ändå varit till belåtenhet.
Känner mig äckligt mätt och utmattad nu.
Ska sussa så jag orkar jobba lite i morrn!

Tack så mycket allihopa! Jag är toknöjd!

Puss & Kram från Malle =)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Grattis igen och grattis till far din :)
Det är ju bra att vi kan ordna så du har nåt att se fram emot oxå, det blir ju som att fylla år två gånger haha :P aja, man får göra det bästa av situationen, vi syns på lördag!

2008-05-14 16:33:54
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0