Bowling

Igår var jag i väg och bowla med jobbet.
Var lite småjobbigt och gick ju inte så jättebra i början, men mot slutet tog det sig och det blidde massa strikes så jag fick både bästa och sämsta resultaten :D
Sen fikade vi lite, och tog en liten paus.
Då åkte jag med Tommie till Håsta eftersom Beckis fyllde 28 bast. Fikade lite till.
Sen ner på kardinalen och blev bjuden på käk av chefen :P
Förrätt: Toastskagen, varmrätt: Plankstek....
Oxfilen var dock lite konstig, seg och lite för välstekt...men det gick la i ändå.
Sen hängde jag o Jennie på bossen till hotell hudik och hade lite möte där.
Blev färdig framåt elva på kvällen...
Sen hem och skulle försöka sussa men bäbisen i magen var helt vild och kunde inte ligga still alls, så jag klev upp vid halvtvå och la lite spindelharpa, så kunde jag sussa vidare sen.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0