Schlager

Orka skriva varje dag. Jag fortsätter med mina genomgångar av helgen på måndagarna.
Och på torsdagarna är det bebisblogg eftersom jag går in i nya veckor då!
Sen kan det väl hända att det blir ett och annat inlägg där emellan...men ändå...
Hur som helst...

I Lördags åkte jag till ljusdal.
Tog en fika på märtas med amanda.
Åkte till låka och hälsade på pappa som hålla på och fixa fint i stugan, träffa farmor som precis skulle åka till sundsvall och se rod stewart...rockfarmorn då!
Käka grillat på eftermiddan.
Åkte till jarse på kvällen då flickorna skulle på torön och se engmans som inte jag fick eller kunde eller egentligen ville se. Skulle bli så trångt med storkaggen.
Åkte hem till mami och kollade på schlager. Perelli 18:e plats. Blaj. Danmark var bäst men Dima vann.

Söndagen började bra med en fet frukost ute på verandan!
Åh jag vill också bo i huuus!
Solade lite...åkte sen ner på brollans och käka mjukglass.
Sen hem till hudik.

Nu jobbar jag min sista vecka sen går jag hem! Tammetusan va skönt!

Nu ska jag gå och lägga mig med min honungsbulle!
Tjo hej =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0