Squeeze my belly

Kom precis hem från mvc.
Blodvärdet har gått upp sen sist som tur är men jag ska fortsätta knapra 2 järntabletter om dagen ändå så det håller sig uppe. Låg på 124 nu.
Tack gode gud att jag slapp ställa mig på vågen!
Blodtrycket var bra också.
Sf-måttet låg på 30 tror jag hon sa.
Och hjärtslagen på 138.

Hon knåda och klämde på magen också för att känna hur bebben låg, (Inge skönt).
Och den låg med huvudet neråt och ryggen på vänstra sidan av magen.
Den var inte fixerad än, det gick fortfarande att rucka på sa hon.
Jag fattar inte hur man kan känna sånt.
Well well, det lät som den kommer stanna i det läget som tur är, så det inte blir nå säte.
Det vill vi inte.

Fick ett namn till en som brukar massera gravida också.
Jag ska banne mig ringa!

2 arbetsdagar kvar.
Skööönt!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0