Jobbig kväll

Tänk vad en liten jänta som Isabelle kan få en uppstressad till max.
Hjärtat rusar, jag blir svettig, skakig...
Det är ju fredagkväll. Idol och godis är det som gäller då. Har vart så nyttig i veckan och har verkligen sett fram emot fredagen.

Nä, i kväll var det väldigt jobbigt att få Bellan att somna. Förmodligen för att jag var stressad från första början så smittar det väl av sig.
Har sprungit hit och dit med nappflaskan. Ammat i massor.
Brukar funka bra när jag lägger över henne till hennes säng men inte i kväll inte.
Gnäll gnäll gnäll...grin grin grin...hon brukar somna själv till slut. Nej nej...måsta gå in och amma lite till så somnade hon till slut.
Blir så stressad. Brukar vara ganska lugn annars men ibland får man sånna kvällar också.
Satt sen i soffan och vräkte i mig godis med skakande händer. Hetsåt verkligen utifall hon skulle vakna snart igen.
Kände för att bara springa några varv runt huset, boxa på en boxingpåse....adrenalinet pumpar.
Självklart ska det vara extra jobbigt när Tommie är och jobbar!
Ojojoj vilken pärs!!!
Och samtidigt får jag dåligt samvete för att jag blir så irriterad på min älskade tjej. Det är ju inte hennes fel.
Men det försvinner fort när hon tittar upp på mig med sina stora, blåa ögon. Man kan ju nästan drunka i dom.

Oh vet knappt vad jag skriver. Är helt slut nu. Ont i huvudet och kan inte slappna av för fem öre.
Skulle behöva gråta en skvätt för att lätta på trycket. Tar det sen.

Trevlig helg allesammans!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Men vännen! Önskar jag bodde lite närmare så jag kunde komma o hälsa på dig o hjälpa dig ibland!

2008-11-23 01:05:38
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0