Julkort

Hallelujah, Johan åkte ut ur idol. Det har jag väntat på hela säsongen.

Annars har jag och Isabelle vart ute på vift idag.
Åkte först på förmiddagen till kyrkan i stan för att hämta en nyckel. Sen vidare till mariagården. Fick där se hur det såg ut, hur diskmaskin funkade, osv. Men det var inte som jag tänkt det. Såg ju ut som nåt konferensrum eller nåt.
Inte speciellt mysigt.
Fanns två salar. Tror vi bara kommer vara i den mindre där det fanns ett långbord. Om nu alla får plats runt bordet.
Jaja, imorrn ska jag dit och duka och dona lite.
Tror jag ska köpa lite tårtingredienser så gör jag en extra tårta så det räcker till alla. Utifall att..
Hoppas det blir nice nu då...

Efter det somnade Bellan i bilen, så då ville jag att hon skulle sova längre så jag körde runt här och där och kom på att bilen verkligen behövdes tvättas, så vi åkte till Iggesund där jag har stämpelkort på preem (nästa gång blir gratis).
Nu i efterhand såg Tommie att vi saknade två extraljus-skydd. Glömde visst ta av dom så dom är nog där i biltvätten =/
Eftersom vi var i krokarna åkte vi till mitt jobb och hälsade på lite.

Tidigare i kväll var vi och hjälpte till att flytta ur Tessa&Beckis lägenhet. Fast jag lyfte inte ett finger. Bra att ha Isabelle som ursäkt för sånt :P
Dom ska flytta till hus. Jag vill också ju!

Har knäppt julkort på lillan också. Inte det lättaste, men några stycken fick man allt :)




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0