KUSAR

Började dagen med en promenix med lillan. Gick en sväng runt sandvalla och sen på kvantum och handlade litegrann.
Har fått börja höja ryggstödet på vagnen för annars blir hon gnällig när hon inte ser så mycket. Nyfiken i en strut!

Lagade till fiskpinnar, potatis och hollandiesås. Ganska underskattad maträtt imo.
Tvättat ut av bara den men finns ändå mer kvar. Det tar aldrig slut.
Bellan var i söderrå med T så jag fick tvätta i lugn och ro. Men alltid lika jobbigt när hon åker i väg. Jag saknar henne även när hon ligger och sover.
Idag har hon rullat över från rygg till mage flera gånger. Hon kan inte ligga still nån längre stund under gymmet.

Tänkte fika lite förut innan T åkte till jobbet. Hade en bullbit kvar sen mamma var här som hon köpte på öb. Men när jag tar fram påsen; vad är det jag ser? KUSAR...fyyyfaaan va äcklad jag blev. Vettefan hur dom kommit dit. Tror inte dom var där tidigare... inbillar mig det iaf.
Jag köpte också popcorn på öb här om dan...sånna där b:iga... dom var ingen höjdare heller. Stinker jättekonstigt här nu.

I morrn ska vi besiktiga volvon. Med våran otur är det säkert massa fel...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0