Madagaskar

Så var man hemma igen efter några dagar i Ljusdal.

Har väl inte gjort så värst mycket där borta...träffade dom gamla vanliga bah.
På fredagen var vi till Låka och hälsade på farmor & farfar, och träffade på pappa & Helen.
Fick massa god mat och massa kläder till Bellan.
På kvällen blev det idol med systeryster.

Idag skulle vi först på innebandy, men då var inte pappsen där så då blev det till att vanka omkring på köpingen ett tag tills Linda, Madde och Emelie kom. Fikade lite med dom. Blev tyvärr inte mycket snack och skvaller som jag hoppats på, eftersom min unga dam bestämde sig för att vara surmulen under hela fikat. Ingenting dög, hon bara skrek.
Sånt där är ju såå jobbigt. Man vet ju själv hur irriterande det är när andras ungar skriker. Men men, så kan det gå.
Gick sen hem i snöslasket. Bara uppförsbackar, dåligt med luft i ett däck på barnvagnen, tungt och jävligt och skorna blev dyngblöta. Kan man inte få sommar snart igen?
Sen kom Tommie så åkte vi hem.

Stannade i Delsbo och käkade på sibylla. Supermeal för 45 kr. Men inte frågade dom vad man skulle ha på, så jag fick allt, inkl. senap som jag avskyr!
Och sen en sväng på godisgruvan. Kollade på madagaskar på tv:n. Ganska rolig. Men såg bara till och från eftersom det blev till att bada lillan där i mellan.
Och Tommie somnade på soffan typ vid åttatiden. Kuuul. Nya soffan är visst lite för skön!
Är trött jag med så man kanske ska krypa ner i sängen. Ska bli skönt efter att ha legat på en pytteliten bäddsoffa två nätter.

Nattipatti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

haha i ska också kolla på madagaskar ikväll =)

2008-11-15 21:18:23
URL: http://cochise.blogg.se/
Linda

Va himla skoj o träffa er idag! Ibland behövs inget skvaller, bara att få umgås lite=)

2008-11-15 23:25:39
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0