Mysfrulle

Såå...i morse efter nio ungefär så dök mamma, bror och syster upp. Dom hade med sig massa gott bröd, bollnäsfil(vanilj), skinka, äppeljuice. Sånt som jag aldrig köper hem. Låter kanske som ingenting för andra men mmm va gott det var :D
Sen satte vi i gång att städa litegrann. Mamma strök gardiner och dukar. Jag orkar aaaldrig göra sånt så det är alltid knöliga gardiner här, men inte nu inte!
Adventsljusstakarna har åkt upp, lite juliga gardiner och dukar, och även en liten ADVENTS-julgran. Jaa, det ser lite föör juligt ut här...men tomtarna får vänta iaf!
Mamma hade även med sig en liten tomtedräkt och tomtemössa med till Isabelle. Ooo så sött!

Sen var vi på stan en sväng. Tiggde åt mig en tröja. Första gången jag stod i en provhytt på typ ett år.
Jag är så shoppingsugen. Varför kan man inte bara hitta en miljon eller två?
Sen åkte vi och handla burgare på gyllene måsen.

Hemåt, käka och tvätta och städa lite till.

I morrn ska man väl försöka masa sig upp i tid också för att åka till mariagården.
Tommie jobbar. I´m bored!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

mysigt! jag har åxå julfixat lite här hemma idag=)

2008-11-27 23:12:25
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0