Nya möbler :D

Då är snart denna helgen slut också. Haft fullt upp så den har gått fort.

Igår åkte jag, Isabelle, Tommie och hans föräldrar till Sundsvall och tog oss en sväng på IKEA.
Hade med släpvagnen och tur var väl det eftersom Tommie blev lagomt köpsugen och införskaffade både soffa och tv-bänk till våran nya tv :) Köpte Benno tv-bänk, där kan man ju hänga upp tv:n så inte Isabelle når dit när hon börjar gå och ska pilla på allt...man måste tänka så också :P
Lägenheten ser helt annorlunda ut nu. Är inte riktigt färdig med allt städande än men det är mycket mer nice nu än innan.
Soffan är sviiinskön! Är såå nöjd. Känns som vi hoppade ett snäpp uppåt i samhällsstegen...haha!
Fick som tur var hjälp att skruva ihop allt av Tommies mor & far, annars vettetusan hur det hade sett ut.
Har nu flyttat in den gamla tv-hyllan till sovrummet. Blev bra det med! Och byrån ut till där lilla vita bordet stått, och lilla vita bordet ut till hallen vid avlånga fönstret. Gaah va kul det är när det ser nytt ut.
 
Ektorp hörnsoffa Idemo-beige



Benno tv-bänk



Och idag har svärfar fyllt år så vi har spenderat typ hela dagen i söderrå. Blev mycket prat med lilla Erika. Hon babblade på om allt möjligt. Allra helst om en "Pär-Päron" som gick i hennes klass. Hehe, verkade inte vara lätt för honom.

Farsdag idag, men har inte träffat min papps. Ska väl dit till veckan nåt tag, förmodligen mot helgen.
Tommie firade sin första farsdag idag. Han fick två trisslotter och choklad från Isabelle :)
Han vann 50 spänn dessutom!

Kollade nyss på en väldigt brutal film; eden lake. Så jävla vidrig, men heller inte overklig. Det finns ju så många sjuka människor i denna värld som inte har nåt som helst samvete. Nä fy...det gjorde ont i mig när jag kollade. Man blev både arg och tyckte samtidigt synd om dom.
Saw 5 kommer ut snart också. Det ser jag fram emot.

Hoppas Bellan sover bättre i natt. I två nätter har det vart jobbigt nu. Visst, hon sover och är tyst, men enbart om hon får ligga och småäta under hela natten. så fort man försöker smyga undan vaknar hon.
Och inte får man i na nån ersättning på kvällen, så jag tror inte det är för att hon är hungrig. Vill väl mest vara nära.
Men det är såå jobbigt för min rygg att ligga på samma sätt så länge.
Och tidigare i kväll blev hon såå arg. Helt hysterisk. Inge kul att bada henne när det var så men det måsta göras.
Skyller väl allt på dom kända "utvecklingsfaserna", men sånna är det ju heeela tiden.
Hon rullade förresten typ två varv här om dagen. Det gick väldigt fort. Ena stunden låg hon på rygg på filten, sen var hon på rygg på golvet en bit därifrån. Sötpäran min :)

Nä nu är det god natt!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

å va kul o göra om lite! nu blev jag åxå sugen ju=)

2008-11-10 14:16:23
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Elin

Ektorp is really the shit.

2008-11-10 15:08:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0