Önskelistor

Nu har Bellan och T åkt till söderrå. Första gången det faktiskt känns ganska skönt att få vara själv några timmar.
Det har vart en jobbig helg. Så himla mycket gnäll och gallskrik. Vet inte vart man ska ta vägen.
Jag och Isabelle var på kvantum idag. Där brukar hon aldrig skrika, men idag kom det några tjut så då blev man lagomt stressad och glömde handla det viktigaste!

Sitter nu och dricker kaffe. Vi brukar nästan aldrig göra kaffe här hemma förutom om vi har besök, men nu gjorde jag efter maten. Vuxenpoäng eller vadå? Trodde aldrig jag skulle lära mig dricka kaffe. Förstod verkligen inte hur man kunde dricka nåt dylikt. Men nu är det faktiskt ganska gott. Och för att man ska orka med är det bra också! Är så jäkla trött nu.

Men nu när man äntligen har möjlighet att göra nåt vettigt måste jag ta vara på den tiden.
För nu när tjejen är i en sån här supergnällig period och hon kan inte alls leka själv nå länge, då går det bara inte att få nåt gjort. Känns som det inte är nån ide´att börja på nåt liksom.
Men på torsdag kommer mamma och ska hjälpa mig fixa fint med julgardiner och sånt här hemma. (På hennes initiativ)
Då hon är här blir det verkligen saker gjort. Det går superfort också när hon är i sitt esse. Önskar jag vore lika pedant.

Hade tänkt rensa kläder. Har ju två stora sopsäckar i förrådet, men nådde dom ju inte eftersom det står soffor i vägen, så det får vänta. Har rensat ur lite av lillans kläder iaf. Sånt som blivit för smått. Så tråkigt att hon växer ur allt så fort.
Vi önskar oss kläder i storlek 74 och uppåt i julklapp!
Kan förresten sätta in hela våra önskelistor för dom som är intresserade :D

Min önskelista

Mascara
Digital våg
Stavmixer
Terminskort på hudikgympan
Presentkort: H&M, nån frisör, hollywood, IKEA, över hela Hudik
Liten fick-almanacka för 2009
Dvd-skivor
Digitalkamera som knäpper superduperfina bilder :)
Beiga/bruna prydnadskuddar/fodral
Brunt-grön-aktigt Överkast till 180-säng
Örhängen
Duschcreme-shampo-balsam
Laptop
Gardiner till v-rum och kök
Stegräknare
Ny mopp :P


Isabelles önskelista

Barnstol med bricka framför och som man kan vända så blir det en gunggrej
Bilbarnstol
Leksaker
Kläder storlek typ 74 och uppåt (Bodys, byxor, strumpor)
Varm mössa
Matgrejer i plast (tallrik, sked, pipmugg)
Bärsele till mamma och pappa
"Mina första år-bok"
Gåstol till framtiden
Nån cool nappflaska
Snygg, praktisk haklapp
Lekmatta
"Isabelle-skylt" till barnvagnen
Presentkort på babyproffsen/albins leksaker/barnens hus
Åkpåse
Pengar till sparkontot



Shit. Blev ett långt inlägg det här.
Nä nu ska jag ta tag i vårt äckliga badrum!
Hujj!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0