Platt-tv!

Idag skulle vi egentligen på kalas men det blidde inte av eftersom dom hade magsjuka där hemma.
Så typiskt! Så det får bli en annan dag.
Åkte i stället och bodypumpade lite.
Känns så klent med träning en gång i veckan så vi funderar på att köpa ett kort för 10 ggr så kan man lägga till en extra dag varje vecka.

Och Bellan rullade över från rygg till mage idag. Hon donar med sånt när man inte ser på :)
Och vi märkte då inte av nåt om att hon skulle haft ont eller mått dåligt efter sprutan igår. Känns bra.
Jag gav henne en alvedon-supp igår kväll utifall att hon skulle få ont senare, men vet inte om den hjälpte eftersom hon bajsade typ 2 sekunder efteråt.

Fått hem en platt-tv idag också. Så stiligt så.
Har den i sovrummet för tillfället för den får inte plats i våran tv-hylla, så det blir nog en sväng mot IKEA till helgen kanske, så man kan köpa ny sån med :)

Tommie blev färdig med sin tattoo idag. Inge mysigt att käka middag mitt emot en inplastad, blodig arm.
Fick brev från sjukhuset också där det stod att mitt cellprov var NORMALT med stora bokstäver. Skönt.

Nä nu ska jag göra kväller.
Nattinatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

men då hade ja ju kunnat kommit förbi idag ändå ju :P aja =)

2008-11-06 00:06:30
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0