Skitdag

Idag har det vart en fruktansvärt jobbig dag.
Ända sen tidig morgon har Isabelle vart sur, ledsen, grinig. Ingenting har hjälpts. Bara massa gråt i flera timmar.
Man blir ju helt slut. Så svårt när man inte vet vad som är felet. Har ju provat allt. Kanske börjar bli sjuk, eller tänder på g?
Ja, jag vet inte.
Och bara för att hon har vart så här har allt annat gått fel. Små grejer hit och dit som bara tär på humöret.
Var i väg till mariagården. Dum ide´att ta med Bellan dit.
Och jag är så dum som jämt vill göra allting själv. Jag vill aldrig ha hjälp med nånting även fast det behövs.
Jag hann blåsa upp några ballonger, gjorde i ordning ett långbord, och tog fram lite kaffekoppar och fat.
Kikade runt vart allting låg. Har köpt tårtingredienser som väntar på mig där i morgon.
Inte har jag skrivit ut några ackord heller.
Hur ska detta gå? Äh det får bli som det blir. Tror inte det är nån annan än jag som bryr mig.
Men det kommer bli stressigt i morrn. Ska bli så skönt när det är över.

Nu kom T med en jättepirre. Ska nog ta mig en slice och tycka synd om mig själv.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0