Tårtbeställning

Idag har jag äntligen uträttat lite grejer som jag skjutit upp för länge.
Först var jag till dackås och beställde doptårta. Tog en 22-bitars. Den var ändå rund så man kan ju hoppas gästerna tar smala bitar. Fast det tror jag knappast om jag känner vissa rätt :D
Jaja...blir ju kakor och sånt också så det får räcka.
Ringde också musikern som ska sjunga på dopet. Han visste inte ens om att vi skulle ha dop. Hmm...
Tog iaf  Elins tips "Av längtan till dig". Den är ju himla fin så. Men nu måste vi hitta ackord till den låten som duden ska få en timme innan dopet. Lär sig snabbt då :P
Har också ringt mariagården. Hämtar nyckeln redan på fredag, så ska jag dit och bli visad runt så man hittar alla grejer.
Då kan man ju duka och göra i ordning redan på lördag kanske. Vore väldans skönt.

Kom på en ny sak till önskelistan! Ny, stor, praktisk skötväska!
Våran är ju bara som en vanlig väska, pytteliten och som dessutom har börjat gått sönder.
Nä, många fack ska det vara, och blöjor tar ju mycket plats!

Skulle egentligen tränat idag men Tommie måsta i väg och jobba så då hade inte Isabelle nåt sällskap.
Lite synd. Jag som var så sugen.
Så vi har suttit hemma i kväll bara. Fröken var ganska förbannad tidigare i kväll. Men efter lite lek, bad och mat så slocknade hon illa kvickt, och i sin egen säng dessutom! Nice!

Har kollat på greys och käkat mannagrynsgröt.
Är så sugen på choklad så jag skulle kunna dö. Nä inte riktigt men nästan.

I morrn kommer familjen på morgonkvisten. Stackars Tompie som inte får sova.
Mamma skulle ta med nybakt bröd och yoghurt. WiiWiiI!!!!
Ska nog gå och lägga mig snart så jag kan vakna upp till det goda...nattipatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0