Insider

Jahapp då sitter man upp sent igen.

Idag gjorde jag tacopaj, så man har stinkt vitlök hela dagen.
Var i väg och tränade lite.
Kollat på greys och insider.

Achberg är ju för härlig. Hoppade fram i web-cammen när dom snackade med pedofiler.
Förra gången handlade det om folk som hade haft sex med djur, m.m. Såå jävla sjukt. Satte på höns, hästar, allt möjligt, så dom måsta avlivas. Blir så förbannad.

Och idag var det om pedofiler då. Den där jävla "Alexandra-mannen" som blivit fälld för 58 våldtäkter, b.la. på 12-13-åringar.
Så sitter han där och säger att han ångrar ingenting, har inget att skämmas över.
Åh man vill ju bara kastrera dom äcklen och kasta ner dom i en vulkan. Hmm vulkan var det första som poppade upp i skallen, vet inte varför. Men men, hur som helst... blir så arg!!!!

I USA hänger dom ut kriminella i lite fööör överdriven utsträckning tycker jag. Men dom har tydligen öppnat upp en sida i Sverige också där man kan hitta vissa fall, många kända; www.kriminellt.com   Där finns några namn, bilder och uppgifter på krimenella, främst sexförbrytare.
Och jag tycker det är självklart att man ska hänga ut pedofiler och våldtäktsmän på internet och i media, som vid upprepade tillfällen har åkt dit för sina vidriga handlingar.

Oj vilken debatt jag började på med mig själv...ibland kan det bli så ja..

Lilla snuttan min då? Jo det är la bra med henne...lika söt som vanligt.
Och i natt sov hon utav bara den!
Somnade vid åtta-halvnio igårkväll och jag vaknade till vid 6.10 av att hon sparkade sina små karatesparkar i sängen.
Hon gör ju allt för att slippa ha täcket på sig. Måste dit och bre på med jämna mellanrum annars blir hon så kall.
Blir ISKALLT i sovrummet på nätterna. När vi har dörren stängd allra helst.
Tog iaf över na till våran säng då så fick hon smaska i sig också somnade vi om. Så skönt. Hoppas det håller i sig.
Fast det är väl inte så konstigt eftersom hon inte sover så mycket på dagarna.
I kväll har hon mest suttit och skrikit. Inte nåt "ledsen-skrik", utan bara lite operasång. Fast helt plötsligt blev hon tyst och det kom världens bubbelbrakare. Hon skiter som en redigan karl. Efter ett tag började operasången igen och det översatte jag som "-FÄÄÄÄRDIIIIG".

Imorrn barnbidrag! YES då kan man åka och handla så man får fylla kylen med lite gott inför helgen!
Godnatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

det kanske blir en operasångerska av lillskruttan tillsut:P

2008-11-20 10:59:40
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0