3 månader

Idag är hon 3 månader min vackra tös.
Ca 1 år sen hon blev till också för den delen... :P
Och hon har även nästan namnsdag idag...Isabella, kan väl inte blir närmre än så.
Grattis till min gumma!




Vi har inte gjort så mycket idag.
Tycker jag mest kämpat med att fått tjejen att sova middag idag. Går inge vidare.
Hon blir såå trött och grinig men är nästan omöjligt att få na att vila.
Det går bra om jag ligger bredvid, men jag kan inte ligga där hela dagen känns det som.

Men jag gjorde iaf hemgjorda köttbullar och hemgjord potatismos och det blidde mumma!
Sen gjorde jag en kladdkaka i micron. Skitfort och skitgott!

Kort promenix till solbågen tidigare i kväll. Och fyyybubblan va kallt det är. Nollgradigt men känns som minus 20.
Man är ju inte alls van vid detta. I slutet av vintern kommer man dock tycka den här temperaturen är jätteskön.
Hade visst snöat i Ljusdal igår. Känns som det skulle kunna komma här också. Var bra halt ute med.
Tur Tommie bytte till vinterdäcken idag.

Och klockan 22 ringde dom från Tommies jobb så nu har han åkt i väg och jobbat. Kommer väl hem vid sju i morrnbitti kanske...fyfan...tycker synd om han.

Snart helg igen...shiiit vad veckorna går fort.
Jag hinner inte med ju...

Fortfarande ingen som vill köpa min mazda 323F -95?! 15.000 bah...kom igen...it´s cute!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

va tiden går fort! snart ska hon väl börja skolan å=) Hoppas ni får en trevlig helg!

2008-10-31 13:04:10
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0