Idol sucks

Jag blir ju less på idol och den där jävla juryn.
Alltså...visst ingen är ju speciellt bra i år...men snälla...
Sepideh sjöng en ballad (everything I do), då klagar dom på kläderna. Hon hade en röd, fin klänning som passade jättebra till låten, men dom ville ha en lite "hårdare, rockigare" stil...skulle hon ha en skinnjacka med nitar på till den låten då eller vadå?

Kevin tycker jag var jättebra...han är ju så härlig...hör knappt vad han säger och han bara skrattar och är glad :P
Men enligt juryn var det inte bra.

Och är det inte meningen att vinnaren av idol ska kunna sjunga flera sångstilar. Därför det är olika teman varje vecka? Eller?
Nä dom har redan bestämt vilka som har vilken stil och dom får tydligen inte förändra det för då "saknar dom deras gamla jag"...

Nä dom är så uuusla i sina bedömningar...kom med nåt nytt nån gång! Lite mer konstruktiv kritik!
Och sluta klaga på låtvalen jämt och ständigt...Känns som man ser repris på repris...
Åh jag blir så irriterad!!!!

Aja...
Idag har vi bara trökat...
Isabelle har som vanligt knappt sovit nånting under dagen.
Visst, det är jättebra att hon sover bra på nätterna, men hon blir ju så övertrött och gnällig när hon inte tar en längre lur på dagen också.
Nu ligger hon iaf...efter ett par försök...man vill så gärna att hon somnar så man får lite egentid på kvällen, men nu är det så ensamt att sitta här själv...hehe man blir aldrig nöjd!

Är lite mammasjuk nu också...alltså jag är det :)
Tommie är och hälsar på sin familj varje dag, men för mig går det några veckor i mellan...
Jag skulle också vilja åka över till mamma och ta en kopp kaffe bara så där...men det går inte...eller ja, går gör det väl men det är jobbigt och dyrt att åka hela tiden.
Jaja om en vecka är jag där iaf...

Have a nice helg everybody!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0