Träningsvärk

Jag är så dålig på att skriva här nu förtiden... Men det är mest för att datorn är upptagen hela tiden nu när Tommie inte jobbar så mycket. Kommer bli kärvt framöver.

Igår var jag på bodypump. Hängde på svärmor. Gratis varje onsdag så varför inte. Var skönt att komma ut och träna lite som jag inte gjort på flera år. Få kämpa lite och ha tankarna på nåt annat. Var alldeles darrig på benen efteråt...hehe. Idag känner jag av lite träningsvärk, men inte så jättefarligt. Kan dock bli värre tills i morrn...Bara jag kan bära lillan så :D
Men lite lite med en gång i veckan bara. Skulle vilja göra nåt mer, men vet inte vad. Gymkort och sånt är ju så dyrt.

Idag var vi på bvc. 5,6 kg och 60 cm lång. 4 November är det vaccinationer som gäller. Kommer inte bli kul.

Åh..jag går jämt omkring på dagarna och tänker - Det här måste jag skriva i bloggen....men när jag väl är här så kommer jag inte ihåg nåt...

En vecka kvar till invigningen...blir nog att vi kommer då!  Missade ju förra året så...

Jo förresten så har Isabelle vänt från mage till rygg 2 ggr. Hon är la duktig min tjej!
Gör massa nya grejer och ljud varje dag. Ser ju så roligt ut...
Sticker fingrarna i halsen så hon kväljer (kan inte annat än att skratta åt henne), skriker höga skrik bara för hon vet att hon kan, inte för att hon vill nåt speciellt, tar tag i handduken som alltid finns till hands och mumsar på den, lika med filtar, och hon fick även tag i våtservetterna en dag (långa fingrar redan), lät som ett snabbt skratt idag när vi stod och speglade oss, hon älskar att stå framför spegeln och kolla, först ser hon mig, sen sig själv och leendet spricker upp :)
Ooo hon är så söööt!

Nä undra om man ska poppa sig ett popcorn. Det var längesen!
Har förresten haft "poppa popcorn i en kopp-låten" på hjärnan i flera dagar. Visst är det den melodin på en reklam som går nu? Brukar iaf alltid sjunga med!

Yeye...poppa lugnt!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

åå kommer ni hem på dex?! Då måste vi ses nåt ju! Blir alldeles för sällan marlännnee:( va söt hon är lillskruttan, hon kommer bli en kopia ev dig, alltså superfin, när hon blir stor!

2008-10-16 21:25:39
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0