Weewee

Åh jag är trötter. Men måste skynda mig och skriva litegrann. Hinner ju inte med.

Helgen blev det ljusdal igen.
På lördan fick jag komma ut på lite inflyttningsferre och träffa folk igen...skojskoj!
Annars var det same old same old...Fast Elin var ju också hemma...blev lite roligare då!

Idag har mamma&co vart här och firat Tommie i efterskott...Hade en prinsesstårta i frysen. Ganska god.

Ringde kyrkan idag också ang. dop... har preliminärbokat nu i Idenors kyrka..ska ringa igen i morrn och kolla så församlingssalen är ledig så man kan fika där efteråt...är ju så mycket att tänka på när det gäller de där.
Vettetusan vilka vi ska bjuda också... man vill ju inte bjuda massa släkt som man aldrig träffar.
Eller jaa...jag har ju knappt nån släkt, fler att välja på i Tommies. Får se vilka som har turen med sig...hehe :P

Isabelle har vart lite småhängig idag...eller så är hon bara övertrött...Sov ganska dåligt i natt...och under dagen har hon bara tagit kortare powernaps.
Tog en promenad med henne i kväll. Jäkligt kallt och mörkt var det...men skönt. Hon sov hela vägen men vaknade så fort vi kom in i hissen igen.

Hon har ju så roliga saker för sig också... har märkt att om hon sitter i mitt knä och jag håller min hand en bit framför så gör hon världens sit-ups för att nå handen som hon antagligen tror är nåt annat som man kan äta.. hugger som en liten piraya...har ätit som en galning hela dagen också...känner mig helt tömd.

Väntar på Att T ska bli färdig så ska vi kika på film...Madhouse..får se hur den är...
Vi har faktiskt lyckats hitta bra filmer på sistone...peppar peppar!

Nattinatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0