Helgen...

Helgen spenderades i ljusdal.

Åkte dit på fredagen...chillade med familjen bah! Tacokväll.

På lördagen var vi ner på köpingen en sväng.
Där hade det vart modevisning och då måste ju varenda ljusdaling åka ner och kolla. Fullt med folk överallt. UCH!
Finess var det enda cafe´t som var öppet men där var det fullt...
Så man fick gå hem hungrig som ett as.
Var också på albins och köpte snorsug och en babyborste/kam.

På kvällen lämnade jag min prinsessa hos mamma och åkte till snäre på fest.
Kul att komma ut bland folk.
Hängde sen med in på stadt en sväng eftersom det var gratis. Blev ganska mycket folk, enstaka kändisar.
Åkte sen hem. Då låg Isabelle på exakt samma plats jag lämnade henne på..hehe. Hon hade somnat strax efter jag åkt.

Åkte till låka på söndagen. Käkade hos farmor. Tänkte fira Helen som fyllde år också men hon var inte hemma.
Sen tog vi en sväng till folkparken där pappa var med i en minigolftävling. Han blidde trea...tjoho :P

Ny vecka nu..igår gjorde vi inte mycket...Hälsade på Tessa en sväng iaf...
Och idag har vi bara vart hemma. Jag åkte till dollar en sväng själv bara.
Isabelle har myror i brallan. Det är ju så svårt att under hålla henne hela tiden. Hon är så tung nu så man orkar inte gå och bära på henne hela tiden som hon egentligen vill.
Tror hon är inne i en "vill-vara-nära-hela-tiden-period"..
Annars blire gnäll...har knappt sovit nåt på hela dagen nu.
Vill ha ett babygym men har inte hittat nåt som verkar bra.

Har dop-funderingar på hjärnan också...måste ta och ringa nån prälle snart så man kan diskutera lite :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0