Kristallen

I helgen var det marknad i glada hudik.
Gick där en sväng på lördagen med mami & Co.
Fick med mig hem cocosbollar, chips och nötter.
Käkade lunch på Radjos för alla andra ställen var det fullt på.
Och på kardinalen höll gubben som typ äger stället på att få ett psykbryt.
Han var ensam där utan personal, så där fick vi ingen mat.

På kvällen kom Lars och hans familj.
Lilla Elin 3 år är ju så rolig. Pratar heeela tiden ovh frågar tusen frågor.
Hon hittade även biltema-katalogen där hon hittade nån skum pryl.
-En sån skulle jag ha, säger hon.
-Jaha, vad är det för nåt då, frågar jag.
-Jag vet inte, men det skulle va bra att ha.
Haha...

Sonen Erik var 10 månader och kröp omkring som en galning och skulle ta på exakt allt vi hade där hemma.
Så gullig. Men STOR. Iaf om man jämför med våran lill-stinta!

Idag kom mamma och hämtade mig och Isabelle.
Åkte till söderhamn, kollade lite på värdelösa e-center, käkade lunch (schnitzel), sen hem mot Ljusdal.
Tänkte stanna här hela två nätter är det tänkt.

Har kollat på kristallen i kväll. Alla priser gick fan till svt. Det luktar korruption...eller nåt.

Och Isabelle har vart vaken ända sen vi kom hit. Hon är då otrolig.
Ena dagen sover hon bort hela dagen och nästa är hon vaken. Inget mittimellan.

Nä nu ska vi försöka sussa.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Och inget besök här? nu blev jag lite besviken :P ...kom ihåg kassen med kläder ni har att hämta här :)

2008-09-09 19:51:09
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0