Mjölk-kossan...

Okej..nu ska jag skriva om lite, enligt vissa, otrevliga saker...så spring den som kan..

Jaa, jag känner mig verkligen som en mjölk-kossa...
Idag sprutade det bokstavligt talat ur ena tutten.
Inte för att nån annan bryr sig om det men..
Jag fattar inte hur det kan bli så...en stråle som sköt i väg långt också...slutade inte i första taget!
Ja det droppar, sprutar, läcker...
Vi badar i mjölk och spyor här hemma.
För Isabelle är en jäkel på att spy. Det går åt flera handdukar per dag. Mycket tvätt ja.
Allra helst på mornarna då man är som tröttast...då ska det ätas, spy, ätas, spy, ätas, bajsas, spy..osv...
Idag bajsade hon på skötbordet...passade på när blöjan var borta.

Hmm jaa nu har jag kläckt ur mig lite smått om alla otrevligheter som försigår här hemma.
Men that´s life...and I like it :D

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Härligt att få lite updates om div kroppsvätskor =)

2008-09-05 08:44:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0