Pannkakor

Igår blev det en heldag med Jennie.
Åkte ner på stan och tog en fika på jambo.
Jag tog en lajt bajt..baguette med kyckling, fetaost, sallad och keso...gut!
Vi försökte sitta ute först men då kom det en geting som trakassera oss och den vägrade ge sig så vi lära gå in.
Satt där ett bra tag.
Sen åkte vi hem till mig. Tog en promenad ner på kvantum sen hem och lagade till pannkakor med sylt och grädde! :)
Jag får ju aldrig göra pannkakor när Tommie är hemma. Han avskyr dom. =/

Och Jennie har börjat få sån fin bebismage. Ooo vad jag saknar min när jag ser sånt!
Min stora mage som var så fast och fin. Nu har man bara en skrynklig sladderpåse med massa ränder på.

Idag har vi slappat mest hela dagen. Tvättat lite...eller ja, det har faktiskt vart Tommie som skött den biten konstigt nog.
Mamma och Stefan var hit en sväng.
Kommer igen till helgen när det är marknad!

Nu sover min jänta. Inte så bra nej...borde vara vaken ett tag till, men det är ju så svårt att väcka henne.
Har ju börjat med ad-droppar också, men har en tendens att glömma bort dom.
Hehe hon gjorde fina grimaser när hon fick smaka dom första gången!

Idag på eftermiddagen låg hon och vilade, hade legat ett bra tag, såg så skönt ut.
Lagade mat medans och precis när man sätter sig ner vid matbordet och börjar skära i korven, då hör man att hon vaknar till och börjar grina inifrån sovrummet. GAH...det ska då jäklas å :P

Har köpt en ny di-napp till flaskan hennes också, så nu kan hon inte hetsäta lika fort. Annars brukar hon vräka i sig fort som fan och det kommer upp lika fort sen! Men nu är det är ett jättelitet hål i den nya så nu kan hon ligga och suga bäst hon vill. Hon är ju bra glupsk :)

Well...annars flyter det på bra tycker jag. Dagarna går fort även fast man inte gör nåt speciellt.

Schulululu!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Hur kan man inte tycka om pannkakor? ja juuuust marknan i helgen...gå på den månne? har ju en drös med kläder till dej med så man kanske tar sig en tripp te höddik =)

2008-09-03 18:14:24
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0