Bad

Idag har vi äntligen vart i väg och badat i badhuset i Iggesund.
Jag, Isabelle, Elin och Gabrielle, åsså Tommie, fast han badade inte. Knäppte lite kort å så..
Först skulle vi duscha av oss. Gallskrik från Isabelle. Det gillade hon inte alls. Så det blev knappt nån dusch.
Gick in och hoppa i bassängen och där var hon väl lite skeptisk i början. Var lite livat av några äldre barn och mycket att kika på. Men efter ett tag fick vi tag på en boll som hon kunde smaska på, sen låg vi bara och myste och tog det lugnt och tittade på dom andra barnen som lekte. Riktigt skönt! Synd att dom ska stänga badhuset för renovering bara.

När vi badat färdigt fick Tommie helt plötsligt ett migränanfall, skitont i huvudet och började spy på parkeringen.
Åkte till söderrå och lämnade honom hos mammsen i ett mörkt, tyst rum.
Han ringde nyss och sa att allt var bra. Sicken tur. Stackars pojk.

Såg precis att det inte är nåt desperate houswifes i kväll. Skithockey!!!!!!!!
Gaah va jag är godissugen nu. Finns ett satans äpple som väntar på mig...jippie. Naat.



Myspys i badet!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Enkan

Åh badhuset i Iggesund badade man jääämt i som knodd.

2009-04-07 21:26:43
Madde

Ja veet! jag och linda (martins) satt och väntade på att klockan skulle bli nio när vi såg att det var hockey istället....vilken besvikelse!

2009-04-07 23:02:48
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0