Fredagsmys

Igår trillade Isabelle ur sin barnvagn och slog sitt lilla huvud. Usch vilken ångest!!! Men det gick bra ändå. Hon fick ett rött märke i pannan. Så hemskt att man inte alltid kan vara i närheten och skydda sin älskling.

Idag har vi gått lite, tränat, mami kom på oväntat besök, och efter vi lagt Isabelle så vart hon helt plötsligt pigg som en mört så efter mycket om och men fick hon komma upp. Så nu har hon legat på min mage och tittat på tv med mig och vi har haft det sååå mysigt =) Inge gnäll alls. Hon bara låg och kikade. Babblade och sjöng lite, och inte förrän efter tio somnade hon.
Så kan det bli ibland.

Helg igen då...nada planer.
En vecka kvar till påsk. Har fortfarande beslutsångest över hur jag ska göra då med allt.
Men är toksugen på att följa med ut, dricka vin och äta jordnötter...vi får se...

Nu ska jag kolla vidare på film!
Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Hur du än beslutar göra med påsken och alkoholen så hoppas jag att du kommer till mig på lördag iaf :)

2009-04-03 23:23:22
URL: http://cochise.blogg.se/
Elin

Som jag sa så känner du ju själv men nog är du värd lite vin och jordnötter allt :D

2009-04-04 10:39:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0