Glad påsk

Fortfarande lite hängig och ont i huvudet. Bellan har också gnällt och gnällt nästan hela dagen känns det som.
Men vi tog oss utanför dörren ändå.
Åkte ner på stan, gick runt lillfjärn och i affärer. Köpte ett plagg till mig själv för en gångs skull. En svart toppers/linne/klänning/tunika...eller vad det nu kallas. Kanske man kan ha den på lördag då!
Har också köpt en flarra vin puttifall man får ett ryck. Jag velar fram och tillbaka fortfarande...förmodligen in i det sista.

När vi kom hem lagade jag till mat. Sen åkte vi ut igen fast till håssta och kikade.
Hemåt och haft en tjej som vart gnälligare än gnälligast. Men efter ett mysigt bad tillsammans så blev hon glad igen.
Och nu sussar hon så fint. Vi har vart duktig och icke-ammat idag med (förutom i morse).

Nätterna är si sådär fortfarande. Fast det känns ändå bättre, för när hon vaknar första gången och inte alls kan somna om själv får hon ligga på min mage och somna om, myspys, fast sen jobbigt när man ska lägga ner henne. Men men det tar sig..kanske.

Igår brände T ett nytt spel. Boxing. Jag ägde han totalt.
Nu sitter han och Linne och spelar. Kanske jag ska joina och visa hur det går till.

Imorrn Ljusdal :)

Glad påsk allesammans!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0