Ögoninfektion?

Ganska småtrist väder idag. Det vänder så fort. Men det lär vi oss aldrig i Sverige. Vi klagar dag ut och dag in på det där satans vädret. men finns det inget annat att snacka om så varför inte?

Idag har vi handlat, gjort pizza, vart i söderrå, tränat, och säkert nåt mer där emellan.

Funderar om Isabelle har nån infektion i ögat eller nåt sånt. Hon kliar och petar i det högra ögat hela tiden och så kommer det massa gegga ur det. Får väl ta och ringa nån om det inte går över.
Var lite småbesvärligt att få henne att somna i kväll. Hon ställer sig upp hela tiden och har så svårt att komma  till ro.
Och det där med att natt-amma som jag så stort skulle sluta med har inte alls gått som jag tänkt. Fast det är olika från natt till natt. Men på nätterna är man så mycket latar och det är såå jobbigt att höra hennes grin då man vet att hon blir knäpptyst om hon får tutta lite. Men det kommer bli svårare ju längre man väntar tror jag... Kanske får prova på riktigt till helgen, för om jag skulle dricka vin så får hon inte amma och då har jag inget annat val. Kanske får ta flera suparkvällar på raken? Haha nä usch va hemskt. Fast det är mormor som kommer få ett helvete på natten då i stället. Hmm... :P
Maria på bvc sa iaf att hon tar ingen skada av att skrika och grina på det där viset så man får väl tro på det då!

Snart nip/tuck. Yeey!
Ska ringa mami en snabbis först.
Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0