Poopi

Då var det en tvätt och städdag igen. Fullt ös medvetslös.
Bellis och T är i söderrå i vanlig ordning så jag får hålla på här hemma i lugn och ro.
Det känns fortfarande jobbigt när Isabelle inte är hemma. Det blir värre när hon åker i från mig än om jag lämnar henne nånstans. Men hon har det säkert trevligt med farmor&farfar. Hon är ju så grymt mammig nu förtiden. Man känner sig självklart lite smickrad att hon vill vara med mig men samtidigt väldans krävande.

Idag när hon skulle sova middag och skrek och höll på, la jag henne i spjälsängen och tröck in nappen och la över snuttefilten och pang tjong så somnade hon med nappen i, och den var kvar tills hon vaknade. Har aldrig lyckats förr...
Lite onödigt  kan vissa tycka om det nu skulle börja funka så här sent med napp, men för mig gör det då inget. Men förmodligen var det bara för den här gången.

En annan sak hon börjat med är att vinka. Hon vinkar till allt och alla. Kanske inte fattar innebörden av det hela men handen fladdrar på fint. Vinkade till kassörskan på kvantum idag också...och så brukar hennes "kompis" på mobbningsreklamen få sig en vink. Hon blir helt till sig när den tjejen kommer i rutan. Haha...

Håller på och vädrar här nu. Så skönt att få in lite frisk luft. Svårt att ha öppet när lillan leker på golvet.
Och det känns nästan som hennes bajslukt börjat fastna i väggarna här. Hon skiter heeela dagarna. Det är hennes favoritsyssla tror jag. Och det skumma är att hon är så nöjd när hon har bajs i blöjan, inge gnäll alls. Men tillslut måste man ju byta för det STINKER och byta blöja har nu blivit det värsta hon vet.

Oj oj  va mycket bajs-snack det blev, och Isa-snack...men jag har väl inget annat att snacka om så :)
Och i morrn har vi planer att ta stan med Jennie och Lucas. Skoj =)

Nä nu ska jag vika tvätt.
Tja!

Prinsessan med dom vackraste ögonen i hela vida världen


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Hon är verkligen fin eran lilla gojänta!!

2009-04-20 18:12:59
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Enkan

Så lik pappsen!

2009-04-20 19:16:07
affe

vikken sötis! nypa nypa kindernaa!! =D

2009-04-23 11:56:38
URL: http://annefrid.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0