Skön lördag

Idag tog vi oss en promenad i det underbart härliga vädret. Vi gick bort mot Albert&Herbert och Kjelles. Kikade lite där.
Köpte en liten lampa till Isabelle som man kan sätta in direkt i el-uttaget så lyser den..alltså..det lät ju lite korkat, men här kommer en bild i stället.



Bautabild -javisst =)
Hur som helst satte jag i den i kväll, nattade Isabelle och gick ut. Blev väldigt tyst på en gång, så jag gick in och kollade om hon somnat. Icke. Då sitter jäntan på knä i sängen med armarna utanför spjälorna och försöker självklart nå den nya, intressanta, lysande grejen som sitter alldeles bredvid sängen. Så jag fick släcka den. Synd de... får lösa det på annat vis.

Stumpan var uppe megalänge idag utan att sova i mellanåt. Men när hon väl somnade skyndade jag mig att göra tacos så fick jag och Tommie sitta och äta i lugn och ro för en gångs skull. Så skönt och såå gott!

Sen åkte vi omkring lite med bilen, köpte godis, passivrökte på håsta, sen hem.
Och så kom Bellans farmor&farfar. Och nu sitter jag här nyduschad, godisätande och bloggande.
Ska väl kika lite film snart.

Har vart en riktigt skön lördag! Me like!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Ååå en sån lampa hade jag också när jag var liten!!=)

2009-04-05 11:22:10
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0