Storkok

Idag har det vart fullt ös. Tommie och Isabelle har vart i söderrå, är fortfarande där, börjar sakna min älsklingsbäs nu...
Hur som helst passar jag alltid på att dona när jag är själv.
Har tvättat, vikt och allt sånt, dammat och dammsugit, lagat en speciell köttfärssås till Isabelle, ett riktigt storkok så hoppas verkligen hon tycker om den. Har ju vart så lat och ger na oftast köpta burkar...
Och nu har jag även lagt i slingor i mitt eget hår. Inte det lättaste, men jag litar inte på många när det gäller mitt hår :D
Tog en hätta på så det var inte så supersvårt. Får se hur resultatet blir nu då...
Nä nu ska jag ta ett stressbad innan mina darlings kommer hem.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0