Tvärnit

Idag när vi var på väg ner på stan tog det stopp efter rödljusen. Barnvagnen bara segnade ner i fart.
Ja då ser jag att min halsduk som jag lagt i korgen under fastnat i ett hjul och rullat in sig tokhårt. KUL! Varför ska jag alltid lyckats med sånt? Stod där och drog och slet för att få bort halsduken men det gick inte. Men tillslut fick jag bort en bit så vi åtminstone kunde gå med den som vanligt, men den sitter kvar där fortfarande. Blir nog till att ta fram saxen...

När vi väl kom ner på stan kikade vi runt i lite affärer. Vi behöver en tunnare jacka till Isabelle. Men hittade ingen som dög.
Däremot köpte jag mig ett par solbrillor på h&m. Kostade 59.50 och jag hade en kupong på 50 spänn så det blidde billigt och bra.

Hottast





Sen mötte vi upp T utanför comfuture. Där skaffade vi oss nåt jävla högtalarsystem. Såå onödigt. Men mina åsikter räknas inte. Sen begav vi oss hemåt. Gjorde egentillverkade söttbullaj och mos. Mumma.

Sen fick vi besök från mamma, Stefan och Amanda.
T har nu åkt till söderrå och här hemma har jag badat Bellis och lagt henne.

Fin, tunn liten tuppkam får hon efter badet :) Men här har hon nog planer på att anfalla mig och kameran..
Hon ser en aning farlig ut...haha





Igår tittade vi på en fransk skräckfilm. Martyrs. I början var den ganska seg och man förstod inte så mycket, men sen blev den riktigt bra och riktigt obehaglig.




I morrn blire helg. Och den kommer säkert bli nice =) Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Affroy

sötunge då!! =D

2009-04-30 17:03:43
URL: http://annefrid.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0