Afro

Sitter här i söderrå med en kopp kaffe nu. Var just ut och gick med stumpan som somnade illa kvickt.
Jag tar nog bussen vid 14.20 till Ljusdal, sen blir till att göra sig redo för kvällen.
Håret är typ klart redan. Sov med flätor (som vanligt när jag ska till torön) hehe..precis som när man var en liten flicka.
Hur som helst vet man ju aldrig hur det kommer se ut dan efter, men nog blev det en stor, lockig kalufs alltid. Fast det hinner väl lägga sig tills i kväll tyvärr. Me like afro :D

Fick sova ganska bra i natt. Det tackar jag för. Men jag är ju inte lika mycket på topp som förr i tiden har jag märkt. Dom gångerna jag vart ut har jag blivit såå trött alldeles för tidigt. Hoppas det blir bättre i kväll. Och i kväll blir det då inga mentholcigg för moi. Vill inte må dåligt. Men min vän Elin hittade captain Morgan i Ljusdal och så glad jag blir. Gött att lyxa till det ibland och inte bara dricka massa survin.

Nä nu måste jag gå och lupassa på min sötnöt där ute.
Ses i kväll :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0