Helgen...

På fredagen var vi till Ante på partaj. Jag drack lite vin sen åkte vi till Manis (en sportbar), jag var den enda som drack vatten och servitrisen frågade MIG efter leg. Hmm ok, såg jag för ung ut för att dricka vatten? Skumt.
Sen begav vi oss mot bockarna, så jävla tråkigt. Kände inte en jävel så jag drog efter en halvtimme. Åkte på donken och köpte happy meal med Sandra&Bakon. Sen hem, käkade och sussa.

På lördagförmiddagen så åkte jag och Isabelle till buspalatset med Jennie, Johan, Lucas och Wilma.
Det var en jäkla tur man inte var bakis. Det var iaf hur kul som helst där. Både för vuxna och barn. Jag och Jennie åkte läskiga ruschbanor och sånt. Fikade lite emellanåt, och barn mellan 0-3 år hade en egen hörna med massa roligt och allt var mjukt så dom inte kunde slå sig. Isabelle kröp upp för en trappa och åkte ner för en kana alldeles själv. Haha var nog inte meningen att hon skulle åka men skratta gjorde hon.

Idag har vi mest vart i söderrå, fått god mat, osv..

Och imorrn är det dags för DAGIS..eller förskolan om man hellre vill det.
Ska dit till kl. 10. Ska bli både ledsamt, roligt och spännande!

Nä nu måste jag sluta knappa.
Lite pics dock...

Jag & Bellis efter ett åk i ruschkanan


HAHA



Ser inte såå roade ut men gulliga ändå :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Haha.. va rolig du är, viktig-petter!! Nu är det ändrat till ett J=) Ibland är man så snabbskriven så man inte hinner se vad man skriver:P

Gud så fin du är i håret nu btw!:D

2009-08-31 21:38:14
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0