Löppis

I fredags åkte vi till Ljusdal. Hade ett till 1årsfirande för lilla Bellis som fick fler leksaker, kläder, smyckesskrin och halsband.

På kvällen stack jag och Elin till Maria på lite partaj, sen vidare till järnvägs. Där sjöngs det karaoke för fulla muggar och jösses så uselt det lät. Gammal som man är blev jag helt slut framåt ett och begav mig hemåt. La mig på soffan för att inte väcka stumpan, men vid tre vaknade hon så jag fick gå in och lägga mig med henne i våran pyttelilla bäddsoffa och fröken är ju så våldsam i sömnen. Hon sparkas och boxas och slänger sig hit och dit, och så höll det på resten av natten.

På lördagen var man lagomt seg men man måsta masa sig upp för att hjälpa till på loppisen där jag fick några saker sålda. Tjänade väl ca. 130 spänn. Tjoho...erhm..
Sen var det ganska segt resten av dagen. Djungelgeorge och godis på kvällen med systeryster.

Söndagen blev det låka och pizza med girlsen, sen hemåt.

Idag ringde dom och ville att jag skulle jobba i kväll och det gick ju alldeles utmärkt. Hoppas dom ringer mera.

Nä nu är det kväller. Gonatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0