Namnkalas

Idag har vi vart på namnkalas (eller hur man nu säger)  för Gabrielle...i stället för dop liksom :)
Fick god kycklingsallad och sen tårta och fika...yummie.
Riktigt trevligt. Vi blev kvar i söderrå hela eftermiddagen. Isabelle har vart ute mycket och lekt med kussarna.

Sen var vi till kvantum och handlade för 819 kr. Aotch vad sånt svider. Jag skyller på Tommie, för han är precis som barn kan vara, går och plockar ner saker i vagnen som inte jag ser och som är lite väl onödiga. Vi har inte råd med onödiga saker som t.ex. dajmkaffe. Men men...sånt är livet.

Väl hemma gjorde jag mat och Bellis fick smaska på en melon.
Hon var väldans trött så jag la henne vid sju, men efter lämnat rummet 1 minut började hon skrika. Vägrade välling, provade ALLT, men hon blev inte nöjd. Till slut gav jag upp, tog med henne ut till vardagsrummet till Tommie, sen stack jag illa kvickt in i duschen och när jag är färdig och kommer ut så ligger hon och sover såå sött på pappsen. Så i kväll dög man icke!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Ellan

Naw vad sött!

2009-08-09 10:48:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0