Panis

Oj vad seg man blir att uppdatera när man är ute och slarvar.

I Lördags var det ferre hos Madde, blev massa Morgan, cider och MINTTU. Roligt till en början. Men man blev sen påmind att min lilla lever inte är lika tuff nu förtiden efter visst långt alkoholuppehåll...
Sen drog vi till Torön för Engmans spelade i vanlig ordning. Hann inte sitta där länge innan man började må kasst.
Så mellan 23-00 så höll jag mig på avstånd..sen hittade tjejerna mig som tur var och jag begav mig ut igen och var med på sluttampen. Åkte hemåt och bråkade lite med mina syskon, käkade en panis och la mig.
Upp vid 5, tog en klunk zingo, och upp kom panisen illa kvickt. Sen sussa och mådde som jag förtjänade hela söndagen.

Igår var vi och hälsade på lite överallt och idag har vi vart i Valbo. Köpt skor till Isabelle äntligen. Lite för stora tror jag men hellre det...
Och stumpan har blivit så duktig på att gå. Hon knallade omkring på IKEA själv men helst vill hon hålla handen.
I lekhörnan i restaurangen så klättrade hon upp på en pall och trillade ner och slog i läppen. Stackars bebis (jo hon är en bebis för mig). Men efter lite glass blev det bra igen.

I morrn flyttar syrran till Hudik. Skoj :D Då har man barnpassning...höhö. Tjänster och gentjänster. Fast moster är ju inte Bellans favorit direkt...men men :P

Nu ska jag dra mig mot soffan för lite tisdagsmys!
Hujj!

P.s. Ser nu att ordet "panis" lätt kan förväxlas med ordet "penis". Men det gör väl inget? D.s.
P.s 2. Panis=panpizza.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sANDRA

Jaha, va kul att höra :) Ja, men det blir verkligen lätt så. Man läser om någons liv varje dag så tillslut är man "bekanta" även fast man aldrig träffats. Haha

2009-08-20 09:57:38
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0