Pet i näsan

Idag har vi vart ute och ränt hela dagen fast ändå inte fått så mycket gjort.
Isabelle har hållt sig någorlunda lugn. Hon är ju så arg och skrikig annars...
Det är då en fruktansvärd 1 årstrots...eller nåt... men så länge jag ligger i soffan och hon har koll på mig så leker hon med sitt. Bilen hon fick är en stor favorit :D

Och hon har ju lärt sig vart näsan är, då stoppar hon in hela fingret långt upp i näsan när hon ska visa.
Men idag har allt vart näsan enligt henne. Vart är mamma? -Pet i näsan. Vart är lampan? -Pet i näsan...osv..

Idag började jag sjunga för stumpan, men det verkade inte vara så uppskattat eftersom hon började hålla för öronen..hm...

Fredagmys nu då...och solokvisten som vanligt.
Bellis var vaken länge i kväll så jag har ju haft sällskap på sätt och vis..men ibland skulle man vilja ha lite vuxnare sällskap.

Jag vill flytta till nåt större nu... nån som vet nån trea?

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Hehe vad elakt att hålla för öronen :P

Du får väl säga till om du har tråkigt så kan vi komma och hälsa på. vi har ju inte heller särskillt mycket att göra på fredagskvällarna nu för tiden.

2009-08-08 09:15:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0