Ollon

Jahapp...nu blir man ännu fattigare. 5500 gick bilfixandet på. Jävla ollon va dyrt.
Blev ju nästan gråtfärdig när han sa priset. Tur man fick ta avbetalning. Men vi har så jävla många avbetalningar nu så det blir väl lyxfällan nästa.  Nä man ska inte ha bil.

Har kirrat en begagnad barnvagn nu av en som mamma kände och den får då duga ett tag framöver, för som det ser ut nu blir det inga större ekonomiska utsvävningar.... Så nu har vi tre barnvagnar här hemma. Har skrivit en än gång om att få ett nytt däck..får se om man får nå svar...vill ju gärna sälja våran!

Isabelle sov 20 minuter idag så det blev en ytterst tidig afton för fröken. Redan halvsju somnade hon.
Undra hur tidigt hon vill upp i morrn då...
Och Tommie åkte och jobba redan i kväll och kommer hem i morrn eftermiddag.
Vad ska vi göra hela dagen då?

Och jag är så sugen..på nåt..lät ju snuskigt men jag känner mest för choklad.
Vräker i mig kakor i stället...trökigt.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
hellabella

Jävla ollon!!! Det var fanimej det roligaste jag hört idag!! haha

2009-08-06 22:37:00
URL: http://jippipippi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0