Byebye ägglikör

Igår efter jag slutat jobbet på kvällen åkte jag till T för att kolla läget. Isabelle var vaken, hon hade sovit sen middag. Var ganska dumt att jag åkte dit för när jag skulle åka igen blev hon helt förtvivlad och hämtade sina skor och jackan och ville följa med. Usch vad det sved i hjärtgropen när jag gick. Men jag började tidigt i morse så det var ju bäst att hon sov där. Jag undrar om det är fel att en 1½-åring får åka hit och dit och sova här och där. Mår hon dåligt av det eller blir hon van? Känns lite tufft nu. Jag vill ju bara att hon ska få ha det bra. Förutom att jag är lite orolig över stumpan så går det bra att bo själv. Idag kommer mina soffor, Isabelles bord och stolar, vi ska bygga ihop hennes spis och fixa diskmaskinen i köket. Tv-bänk får jag nog snart också. Skulle dock behöva ett litet vardagsrumsbord. Det jag har håller på och brakar ihop.

I morse vaknade jag till en enorm snömassa utanför dörren. Jäkligt skönt med garage då kan jag säga. Men från 1 januari är det slut med såna lyxigheter så då får det sluta snöa. Tack. 

Såg att ägglikören åkt ur alladinasken. Den kommer inte bli saknad men ändå fick jag en klump i bröstet när jag såg den lilla pralinen säga hejdå på en hemsida och sorglig musik var det. Haha vad jag är töntig. 


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sandra

Å va skönt med garage. Imorse fick jag skotta runt bilen och det var väl ingen höjdare när det bara fylls på med nytt hela tiden :P

2009-12-15 13:08:09
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
enkan

Så länge ett barn är så älskat som Isabelle så kommer det gå fint. och ps. lol på pralinen ds.

2009-12-15 14:49:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0