Lurigt

I natt har jag sovit dåligt. Lilla fröken Isabelle låg och ålade hit och dit i sängen, gnäll och gnöl, och hon skulle ovillkorligen ligga rätt på mitt huvud. Så besvärligt. Och så vaknade hon en minut innan klockan skulle ringa.
Gaah...jag som brukar smyga upp och göra i ordning mig före men det gick inte för sig i morse.
Hon blir nog hämtad tidigare på dagis i dag eftersom T kom hem tidigt för ovanlighetens skull. Skönt för dom.

I morse skulle jag åkt och lämnat garagenycklarna till bostäder, men så tänkte jag efter. Dom stänger fyra. Jag slutar fyra. Och jag har för mig att det är närmsta vardagen EFTER sista inlämningsdagen man måste komma med dom, enligt mina beräkningar kan jag ha kvar dom till måndag 4/1 kl. 12. Eller så är det bara önskedrömmar.
Men om dom inte hör av sig så går det ju fint ändå... jag är lite lurig ibland. Hoppas dom inte blir arga.
Om nån annan dude vill ha dom får den personen ringa. No problemo!

I morrn är det nyårsafton och jag vet som vanligt inte vad jag ska göra. Det blir nog lugnt. Har hört några förslag men jag har väl ingen barnvakt så det blir inga större utsvävningar. Och på nyårsdagen fyller mami år. Sämsta dagen på året att fylla år på enligt rix. Mjo, det eller julafton då.

Jag köpte ju en tv för nån vecka sen. Jag vill nu sälja den lilla skiten. Inget fel på den, men den ser så ynklig ut i mitt stora vardagsrum. Och nu såg jag ett skitbra erbjudande på expert. Ska försöka tvinga på min morbror. Jag sålde ju en 45 kilos tjocktv till han förut en gång och det ångrar han bittert. Nu kommer jag ju med nåt bättre =)

Welliwell...några timmar kvar sen har jag helg!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0