En liten incident

Det hände en liten incident i morse. Isabelle höll på och fippla med min mobil i vanlig ordning. Knapplåset på så det är ju lugnt då, eller? Lägger na på skötbordet och så ringer det. Dolt nummer. Hmm..undrar vem det kan vara?

-Hej, det här är Karin från 112. Det här numret ringde nyss och vi hörde ett gråtande barn.
-Mjeeeezååå....
-Förlåt, förlåt, det måste vart min dotter.
-Vi tar ganska allvarligt på sånt här.

Osv...

Fyy vad hemskt! Trodde dom skulle skicka dit polisen eller nåt. Och när jag pratade med henne så skrek ju såklart Isabelle utav bara den i bakgrunden eftersom jag hade tagit telefonen av henne. Nä, nu är det slutfipplat!

Hon har ju även dragit i väg lite oskyldiga sms/mms, oftast till Amanda som är först i telefonboken. Igår knäppte hon ett kort på vårt köksgolv och skickade i väg till. Så nu vet hon hur det ser ut :D

Annars har man en lugn dag på jobbet. Sitter och klurar över vilken slags tv-boxer man ska välja. Det lutar mot tele2 för jag tror inte dom har massa övriga kortavgifter. Fortfarande ingen tv, fortfarande ingen dator. Men då får man ju annat gjort på kvällarna. Har rensat ur pärmar på onödiga papper, ramat in lite kort, gjorde fint på köksbordet. Har sjukt mycket annat att göra, men sånt behöver jag helst en dator till.

Ska fylla i ansökan om bostadsbidrag också, vilket inte är det lättaste. Blir säkert återbetalningsskyldig sen som alla andra.

I kväll är det desperate och jag missar det igeeen! Buhu..

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sandra

Hehe fy vad jobbigt att hon ringde dit! Och passa dig för bostadsbidrag. Vi blev skyldiga 13000 bara för att Kristoffer hade jobb i 2 månader!

2009-12-08 18:03:53
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0