Fjärde advent

Fjärde advent. Och jag har inte tänt ett enda ljus. Satte aldrig upp den där ljusstaken. Ingen idé då vissa ska dra ner allt från bordet. Fast el-ljusstakarna i vardagsrummet står kvar, men dom där som sitter längst ner på ljuset, vettetusan vad dom kallas, det ska ju vara en på varje, nu är alla på ett ljus. Hmm snyggt.

Tog tid med läggningen igår med. När hon vart tyst ett bra tag så försöker jag röra mig lite sakta därifrån eftersom det lät precis som hon sov då hon helt plötsligt med MYCKET hög stämma skriker HEEEEEIIIII!!!
Hopp, ligger kvar då. Så blir det tyst igen och så MAMMAAAAAA. Sen slocknade hon. Haha sötnöt.

Igår var vi ut på stan. Trillade ur vagnen på H&M. Hela affären blev helt förskräckt. Men det gick bra...
Hittade några klappar, men är inte klar än.

Sen åkte vi och firade Lucas som fyllt 1 år här i veckan. Fick smörgåstårta och fika. Isabelle hade fullt upp med hans leksaker. Det är ju alltid roligare med andras... Han hade fått en el-fyrhjuling också som stumpan provade på och det blev en stor hit. En sån önskar vi oss. Men den lät förskräckligt.

Sen blev det lite söderrå, sen hem och kollade på en sjuk film om manshoror.

Idag jobbar jag. Bytte på bort nästa söndag så vi kanske ev. kan ha den årliga tjejmiddagen då! Det vore ju nice!
Snön trillar ner utav bara den, och ja, ingen tvekan om att det blir en vit jul. Det är ju trevligt. Men sen får det vara nog. Annars var det väl inget mer... Ha en bra dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Hahha.. vägra sova!;)

Jag röstar för tjejmiddag nästa söndag iaf:D

2009-12-20 14:19:30
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0