GUD

Idag är det så in i bomben kallt! Och från och med i morrn är jag utan garage. Jag valde bort det för jag har inte råd med såna extrautgifter. Men nu känner jag att det skulle vara värt att ha kvar det några månader. Men men... gjort är gjort. Hoppas biljäkeln kommer starta i fortsättningen bara...
Jag röck loss dörren på bilsaten idag också. Den har suttit lösare och lösare och idag fick jag nog och slet loss hela insidan på förardörren. Så vackert. Det märks ganska tydligt att det är en 4000-kronorsbil nu. besiktning nästa månad. Spännande! Ge mig en ny bil Gud. Helst en kombi.

P.ga. att jag inte kör kombi längre har man även måstat pressa ner barnvagnen i skuffen, vilket har lett till att den också är trasig. Det gick inte att fälla upp den idag. Så Gud, jag vill ha en ny barnvagn också.

Jag fick bära omkring Isabelle i några affärer idag men orkade inte långt. Och det går ju så trögt om hon ska gå själv och hittar julgranar och kläder efter vägen som man kan pilla på...
Gick upp och fixade sladden till modemet så i kväll har jag förhoppningsvis internet!
Var också till comfortbutiken och lämnade tillbaka diskmaskinvinkeln och beställde en ny.
Sen var vi på lekstugan och köpte en pulka, så nu slipper jag kånka på Isabelle mellan bilen och hemmet :)
Lämnade av stumpan på dagis, packade ur lite ur garaget, slängde lådor, sen har jag suttit på jobbet resten av dagen.

Mamma & Amanda hämtar Isabelle från dagis idag eftersom dom vart i Sundsvall och har vägarna förbi. Tommie kommer inte hem i tid som vanligt eftersom han fick stå i Tönnebro i flera timmar p.ga. däckfel. Hemskt arbete, och inga rättigheter verkar dom ha. Ingen övertid heller. Jäkla skumraskaffärer...

Idag kom jag på att digestivekex med philadelphiaost på är jättegott. Det tog jag med på jobbet. Bra middag!
Men om Gud inte hjälper mig så kanske nån annan vill?
Alltså: En kombi och en liten simpel barnvagn för rimliga priser. Det är jag ute efter! Tack för mig!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0