It´s been a while

Hallå-på-re-bloggen!

Nu har vi flyttat och haft fullt upp hela veckan. Om man inte har nån dator går det inte att blogga. Haft lite abstinens men passar på att skriva lite nu när jag har möjlighet.
Har ingen tv heller. Det är jävligt tomt kan jag lova, men ska väl inskaffa mig en till veckan.

Nu är jag i sthlm hela helgen. Hälsar på Elin. Sitter i bandhagen nu med ellan och linda. Ska ut och äta på en medelhavsrestaurang. Sen får tiden utvisa.

I morrn åker jag hemåt med drygbussen. Längtar efter Bellis som jag inte träffat sen i torsdags.

Nä nu ska jag dricka vin och ha trevligt. Tjo!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0