Sofiero

Vad gör Malle en kväll som denna?
Ja jag provar mitt internet. Ja, det är sant. Jag har internet!
Men datorn som jag bytte till mig mot mitt wii jäklas med mig. Det är en glapp kabel så det går inte att röra på datorn alls för då stängs den av.

Vet ni vad jag gör mer då?
Jo, jag dricker en sofiero. HAHA...Tommie var här förut och lämnade en halv burk kvar.
Inget skall förspillas så i fortsättningen kan ni kalla mig slatten. Konstigt nog tycker jag det är gott.
Hatar öl i vanliga fall. Men nu är jag så glad för jag har dessutom fått spotify av Timmey. TACK!
Lyssnar på allas favoriter HOFFMAESTRO. Så jäkla sköna!

Nä jag ska väl surfa vidare. Tjaaa!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0