Svårsövd

Igårkväll hämtade jag Isabelle i söderrå, hon somnade såklart till en stund på vägen hem och det är allt som krävs för att hon ska bli superpigg! Skyndade mig in och gjorde henne i ordning, och sen la vi oss. Jag ligger alltid bredvid henne tills hon somnar. Är lättast så. Men varje gång så ska hon sjunga en stund först. Men igår var det hopplöst. Hon sjöng för full hals. tror det var "i ett hus i skogen slut..." för hon gjorde just dom rörelserna. Jag var såå frustrerad och stressad eftersom vi skulle upp tidigt i morse. Hon måste sova sina 12 timmar annars blir hon trött och ledsen på dagis. Efter en timmas sjungande, hoppande, pussande, sparkande, viftande och titt-utande så gav jag upp. Vi fick kliva upp, var uppe till tio sen la vi oss och somnade. Hoppas det går bra för henne idag nu då...i morse var hon så glad så :) Men efter idag är vi lediga resten av veckan! Skönt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0