30 about me

30 about me

Stänger du av mobilen när du sover?
Never ever

Vem såg dig senast naken?
Jag själv..

Hur såg du ut på högstadiet?
En tönt utan någon som helst egen stil. Och tandställning på det. Plus finnar. Shit, mest ugly.

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Jag har bestämt mig att bli snyggare med åren

Hur var du på dagis?
En ängel som vägrade säga förlåt om jag hade gjort nåt fel

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Ganska okej ? I mitt jobb har man tyvärr inte mycket till arbetskamrater.

Har du celluliter?
Hell yeah

Biter du på naglarna?
Nejje

Har du något handikapp?
Inget synligt

Är du rädd för att få hängbröst?
Det är bara att gilla läget. När amningen är färdig kommer dom hänga där som tomma påsar. Byebye my precios boobies!

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Ser ju en man framför mig...

Svär du?
Nja, kan jag väl inte påstå. Bara när jag är arg. Fast det är jag ju iofs ofta...

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Till en början, men efter ca 5 besök får det vara nog

Hur homo är du på en skala 1 - 10?
Inte så värst mycket. 1

Tror du på utomjordningar?
Nej

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Stekt ris med blandat kött

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Fiskbullar

Har du blivit arresterad?
Nope

Ljuger du?
Det händer väl

Har du kysst en polis?
Nej

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej

Har du någonting att dölja?
Mmm...många mörka hemlisar

Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar, polisbricka, kapsylöppnare

Är du/har du varit gift?
Nej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Inte nu förtiden, men förut hände det med jämna mellanrum

Kan du laga cyklar?
Knappast

Kan du fixa med bilar?
Nej

Kan du baka bröd?
Om jag har ett recept kanske

Vet du hur man frostar av en frys?
Jorå

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Scrubs

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0