L-dal

Nu är vi i Ljusdal.
Har inte gjort nåt spec och kommer förmodligen inte göra nåt spec i helgen heller.
Jo jag har färgat syrrans hår. Fast jag vet inte hur det blev. Hon gick och la sig...gråter sig till sömns av den enorma besvikelsen över det misslyckade håret kanske?

Isabelle sover äntligen.
Var svårt att komma till ro i kväll. Ovant att sova nån annanstans antar jag... Hon brukar aaaldrig krångla när vi är hemma.
Våra insomningsrutiner går fortfarande kanoners!
Jaja, hoppas natten funkar också bara... är ju så trångt om hon ska sova bredvid mig på bäddsoffan.

I morrn ska vi väl ut på köpingen och kolla på nå bananer i pyamas...? Hmm...

Annars vet jag ej. Är svintrött i vanlig ordning så ska nog sussa redan nu.
Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0