My bad (eller bat)

Asså..det förra inlägget blev jävligt trångt. Jag gjorde mellanrum men det hjälptes visst inte...

Oj nu blev jag kallad koskitsmalle. Och att jag är en koprutt

Är det jag som är Burt Reynolds?

Jag -Försöker du klämma fram en tår?
T -Nä, jag försöker klämma fram en brakskit.

Asså....fyfan va jag garvar... jag är trött... och jag kommer ALDRIG komma ur den här kiss och bajsåldern...fast mest bajs.

Nä det här kommer jag få skit för....hahahahaha....god natt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

haha.. ja man ska ju ha kvar sitt barnasinne så;)

2009-02-20 10:16:19
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0